27 december 2012

Tag: I Love Winter

You can use the translator widget on the left

Ik vind tags altijd leuk om te lezen. Je leert zo de persoon achter de blog een beetje beter kennen.
Ik ben eigenlijk een echt zomer mens, maar een aantal aspecten van de winter vind ik natuurlijk wel leuk.








1. Welk kledingstuk vind je heerlijk om te dragen in de winter maar zou je niet mee gezien willen worden in het openbaar?


Ik durf weleens de hele dag in mijn pyjama rond te lopen. Hij zit zo lekker en is zo zacht. Daar kom ik dus duidelijk niet mee op straat.  

 2. Wat heb je echt nodig deze winter?

Mijn autootje. Ik rij echt niet door weer en wind met mijn fietsje. 



 3. Favoriete laarzen in de winter?

Mijn favoriete schoeisel in de winter zijn laarzen. Ik heb ze dan ook in allerlei kleuren en lengtes. En meestal met een niet te hoge hak of plat.

 4. Ben je een fan van UGGs?

Niet echt, ik vind de modelen er wat ''lomp'' uitzien aan de voeten. Ik heb neppers die ik alleen in huis aan doe als ik koude voeten heb. 

 5. Wat draag je het meeste in de winter?

Dikke warme vesten of lange truien. Ik draag graag in laagjes.



 6. Wat is je favoriete trend in de winter?

Deze winter zijn dat studs. Alles met studs vind ik leuk!

 7. Wat doe jij op een typisch winterse dag?

In de winter heb ik meer de neiging om van alles te gaan bakken. Lekker op de bank liggen onder mijn dekentje en een leuke film of serie kijken, op een luie winterdag.




 8. Thee, warme chocolademelk of koffie?

 Warme chocolademelk. Thee en koffie lust ik niet. Maar eigenlijk drink ik alleen cola light.


 9. Vind je het leuk of niet leuk dat het alweer vroeg donker wordt?

Momenteel vind ik het nog steeds leuk, met de kerstverlichting enzo. Maar vind de gedachte dat de dagen alweer langer worden toch wel prettig. 



10.Wat is je meest gedragen winter accessoires?

Sjaals en sjaaltjes, je kan er niet genoeg hebben 



Vind jij de winter leuk? 

xox Shannara xox 

 

27 opmerkingen:

  1. Ah Leuk om te lezen. Ik ben meer een zomermens.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Auwh leuke tag en antwoorden!
    Ik hou van winter maar ik hou niet van te koude dagen hihih en ook niet om naar buiten te gaan hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Ik vind de winter altijd wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Ik ben ook erg blij dat ik me rijbewijs heb en nu niet alles met de fiets hoef te doen in dit weertje hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, deze tag! Ik ben ook meer van de lente en zomer, maar de winter is wel altijd gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. blijft een leuke tag, je hebt de vragen leuk beantwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Props voor de cola light, ik houd echt van cola. :') Warme chocolademelk is ook lekker, vooral met warme marshmallows.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag. Het is inderdaad leuk om te lezen wie er achter de blog schuil gaat. Studs zijn echt super gaaf, ik heb daar alleen nog niks van in mijn kast liggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!