7 april 2013

Swatches: Herôme - Kingston (holo) & Etos 002 top coat

Vandaag 2 lakjes die ik al een tijdje in mijn stash heb, Herôme - Kingston  & Etos 002 top coat.

Today 2 polishes I bought last year, Herôme - Kingston & Etos 002 top coat.








Herôme - Kingston is een champagne kleurig holografisch lakje, wat mooi dekt in 2 laagjes. Ik heb hier de mini van gekocht. Het lakje vind ik erg mooi, maar ik vind het flesje heel onhandig. De dop is zo smal en klein dat ik het aanbrengen niet gemakkelijk gaat. Tevens staat er geen naam en zelfs geen nummer op de flesjes

Herôme - Kingston is a champagne-colored holographic polish, which nicely covers in 2 coats. I have purchased a mini. I really like the polish, but I find the bottle very awkward. The cap is narrow and small, that makes applying not easy. Also there is no name and even a number on the bottle.


 Het holografische effect van Kingston valt eigenlijk alleen op in direct zonlicht. Daarom heb ik op mijn accentnagel 2 lagen Etos 002 top coat aangebracht. 

The holographic effect of Kingston you only see in direct sunlight. So I applied  2 layers Etos 002 top coat on my accent nail.




Beide lakjes zijn te koop bij Etos.

Both polishes are for sale at Etos.


Wat vind je van deze lakjes?

What do you think of these polishes?


xoxShannaraxox

64 opmerkingen:

  1. Herôme Kingston vind ik echt prachtig!! :-) Grappig, want met dat lakje van Etos heb ik gisteren nog in mijn handen gestaan. Uiteindelijk niet gekocht, omdat ik afgelopen al maar liefst 6 lakjes gekocht :-O

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So much sparkle. Love it. It seems you have a sunny day. I love to wear sparkly polishes on sunny days.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer een gave combinatie van jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag het mij altijd af hoe jij die geweldige nagelcombinaties maakt. Love de holografische nagellak, looks good!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herôme - Kingston is terrific!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van de Etos heb ik ook! Ook in het roze, die vond ik nog net iets mooier. Die van Herome is trouwens echt een plaatje:o

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm sorry, I don't know speak english but I loved this blog and the holo is very diferent.

    Kiss ;*
    vidro-colorido.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtige lakken! jammer dat Kingston zo moeilijk aanbracht

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die van Herome is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kingston is mijn favoriete nude holo. Echt deze lak is geweldig gewoon. Leuke combinatie met de Etos 002 accent nagel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige holo! normaal ben ik niet zo voor holografische nagellak maar deze is echt wel super

    BeantwoordenVerwijderen
  12. very pretty! love the holo and the combination witht he glitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the way the glitter is reflecting on your other nails in one of those shots--truly blingy!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb Kingston ook. Prachtig lakje. En prachtige foto's heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk met die accent nagel! Super. Het lakje Kingston is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww super mooi! Ik hou van holo lakjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday lieve Shannara, happy birthday to youuu! Fijne dag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er leuk uit!
    Bedankt voor je bezoekje!
    Tot gauw,
    Jolien

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauwie dat lakje van herome ziet er mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het champagne kleurig lakje is zó mooi; wauww!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kingston is echt heel mooi, heb hem ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze beide echt heel erg mooi, vooral de Herome lak! <3
    Vooral nu het zonnetje op je nagels schijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke lakjes!! Kingston is echt helemaal wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your nails are perfect! I really like the combo you made on your nails, it's gorgeous and perfect for these sunny days. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, prachtig!
    Check mijn giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I love this combination! Golden one is really adorable :)

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow mooie nagels!!! De lakjes zijn ook echt geweldig!
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!