2 april 2013

Layering: Essie Leading Lady & GR Jolly Jewels 116

Ik vind het leuk om met lakjes te spelen, nieuwe combinatie uitproberen. Soms ontdek je dan verrassend mooie combinaties....

I like to play with polishes, try new combinations. Sometimes you discover  surprisingly beautiful combinations ....




> GR Jolly Jewels 116 > Essie Leading Lady

Essie Leading Lady & GR Jolly Jewels 116 zijn op zich al 2 leuke lakjes, maar samen vind ik ze nog veel mooier.

Essie Leading Lady & GR Jolly Jewels 116 are 2 lovely polishes, but together I find them much more beautiful.


Dit is 1 laagje  Leading Lady en 1 laagje Jolly Jewels 116, afgewerkt met een top coat. 

This is 1 layer of Leading Lady  and  1 layer Jolly Jewels 116, finished with a top coat.


 
 Essie Leading Lady
GR Jolly Jewels 116
 
Vind jij het ook leuk om lakjes te combineren?

Do you also like to combine polishes?

 xox Shannara xox 



79 opmerkingen:

  1. Mooie combo! Zelf combineer ik eigenlijk maar heel weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit die combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie combi! :-) Ik zie steeds vaker nagellak van Golden Rose voorbijkomen, ook op andere blogs. Wat een gave lakjes heeft merk in haar assortiment zitten:-) Ik ben helemaal fan. Binnenkort maar eens wat kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja die glittertjes zijn helemaal in, nu essence en catrice nog hihihi

      Verwijderen
  4. Hele mooie combinatie vooral dat lakje van essie vindt ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! Doet me denken aan aardbeien. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice combination, but both are beautiful on their own.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke combinatie! Ik hou er ook van om lakjes te combineren, maar soms pakt het veel minder mooi uit dan ik had verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat is zo, daarom doe ik het maar eerst op een nagelwiel

      Verwijderen
  8. Ziet er heel erg mooi uit! Ik wil ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, samen zijn ze inderdaad nog leuker, goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, samen zijn ze nog veel mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie combinatie van de twee lakjes! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een hele mooi combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat geeft echt een heel mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de Golden Rose juist mooier op een rode ondergrond dan alleen. Nu pas komen de mooie sequins mooi tot hun recht. Ik vind lakjes combineren heel leuk, alleen ... Doe het veel te weinig. :$

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja zei ik eerder ook al, krijgt meer diepte. Moet je wat vaker doen he ;)

      Verwijderen
  15. Super mooie combi! Het is net alsof ze voor elkaar bestemd zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi! Enne... Succes met het eraf krijgen, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow...echt heel mooi...hoe haal jij het er makkelijk af?Gr.....Sizzle1963

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik altijd peel of base coat van essence, werkt niet voor iedereen...maar voor mij werkt het perfect

      Verwijderen
  18. Wauw, wat een gouden combinatie zeg! Handig dat je de peel base gebruikt - ik zie het hier boven staan - lijkt mij ook veel werk. Smart optie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja super handig, anders hang je helemaal onder de glitter

      Verwijderen
  19. unexpected but very beautiful! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. los van elkaar zeg ik sowieso Essie maar wauw wat een combinatie geven deze twee PRACHTIG! Ja dat moet met hoofdletters hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wauw, in combinatie zijn deze twee lakjes inderdaad nóg mooier dan ze apart van elkaar al zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Idd veel leuker gecombineerd. Ik heb dit nog niet geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat apart! Ik hou niet zo van rood maar het is een leuke combi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke en originele combi! Ik heb zelf leading lady en ben er helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!