5 april 2013

Golden Rose Jolly Jewels 105 nail art.


Jullie hebben het vast wel al door dat ik een fan ben van de Jolly Jewels. Vandaag nr 105, een tikkeltje anders dan gewoon 2 laagjes.

You have seen that I'm a fan of the Jolly Jewels. Today nr105, a little bit different than just 2 layers.




Ik wou niet mijn hele nagels vol met glitter, dus heb ik ze eerst gelakt met 
Butterfly - SINGLE 296. Op mijn accent nagel heb ik een water decal aangebracht. Op de rest van mijn nagels heb ik 1 laagje Golden Rose Jolly Jewels 105 gebruikt. Daarna afgewerkt met een top coat.

I didn't want lots of glitter om my nails, so I first painted them with Butterfly - SINGLE 296. On my accent nail I used a water decal. On the rest of my nails I applied 1 layer of Golden Rose Jolly Jewels 105. Then finished with a top coat.




Butterfly - SINGLE 296 >trendilicious.nl>99 cent
Golden Rose Jolly Jewels 105 > ilona's nails > 3,99 euro
Water decal > Ebay 


Thank you for stopping by and have a great day! 

xox Shannara xox

 

74 opmerkingen:

  1. It is very pretty. I wish it were more purple though.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi he?...ik vind je afbeeldingkje ook leuk..lieve nails today..gr Sizzle 1963

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow these are so cool! I wish I could do nail art that good!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Enter my GIVEAWAY for a chance to win one of the two By Cleo statement necklaces!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the water decal, and the Jolly Jewels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute decal! I like the cololr of theButterfly you used...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke nailart heb je er weer van gemaakt. Zo cute die waterdecal. Ik moet je toch eens vragen waar je deze precies haalt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kwam ik op Ebay tegen, worldwide zoeken...zijn grote vellen met 6 verschillde kleintjes, was iets van 1,35 geloof ik

      Verwijderen
  7. Super leuk gedaan! Ook leuk die nailart op maar één nagel, dat valt meer op dan dat je het op ze allemaal zou hebben gedaan. Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze twee lakjes zijn een gouden combi :-) Wat een gave nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW! Dit vind ik heel erg leuk en schattig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous nails! The design is so beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That's a supersweet mani, love the layering!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, gaaf! Ik ben ook zo dol op glitters, word er helemaal vrolijk van als ik ze op mijn nagels heb ^^ en je nagels zijn zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie combinatie! Erg slim om een ander basiskleurtje te gebruiken, volgens mij dekken de Jewels niet zo geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De meeste dekken wel in 2 lagen, maar wilde niet te veel glitter

      Verwijderen
  14. great glitter and perfect layering, the water decal is super cute

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat plaatje is super schattig. En de kleur is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die glitters, wat een geweldig lakje! Stiekem wil ik hem ook best wel gaan kopen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely ! Die golden rose lakjes zijn echt cute :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er echt super leuk uit! Ik zou dan echt een paar dagen niks doen met mijn handen, zodat het er zo lang mogelijk mooi blijft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. nice polish, but that water decal is so cute, to die for <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Naaaaaw, how cute! :) Mooi gedaan, ik vind het stickertje supercute.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. aaaaaaah... Krijg echt zo'n weltrusten gevoel bij deze super schattige nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Auuuuwh! Heel euk gedaan en super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauzers! wat een gave nail art. Erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aaaah! Deze is echt zoet!

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. omg! super duper cute! i loveeee this!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!