6 april 2013

DIY: Flip flops

Nee ik ben niet gek geworden, ik loop nog niet op flip flops rond. Maar ik heb ze alvast  klaar staan voor als het mooi weer word...

No I'm not crazy, I'm not walking around in flip flops. But I have them ready for when the weather gets hot...




Saaie flip flops kan je heel simpel een vrolijke look geven met kleine ballonnen. 

Boring flip flops you can give a fun, colorful  look with small balloons.


Knoop de ballonnen 1 voor 1 zo dicht mogelijk tegen elkaar  rond het riempje van je flip flop. Gebruik een dubbele knoop, zodat ze goed vast blijven zitten.

Tie the balloons 1 by 1 close together around the strap of your flip flop. Use a double knot.



 Gebruik zoveel ballonnen als jezelf wil. Als je klaar bent met knopen, knip je het begin en het einde van de ballonnen af.

Use as many balloons as you want. When you're done, you cut off the beginning and end of the balloons.


Je bent klaar :-)

You're done :-) 


 Draag jij wel een flip flops?

  Do you ever wear flip flops?


xox Shannara xox 


 

27 opmerkingen:

  1. These are soo cool - love the bright colors :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are fab shannara.. m gonna try out!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i love these. i have done a pair with craft loops you make pot holders with (http://www.amazon.com/Made-by-Me-Craft-Loops/dp/B009UOMMWQ/ref=sr_1_fkmr0_1?s=toys-and-games&ie=UTF8&qid=1365232874&sr=1-1-fkmr0&keywords=Made+By+Me+Junior+Craft+Loops) , makes cheap flip flops more comfy too!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh geweldig zeg! Nu nog even flip flops scoren ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg leuk uit, maar voelt dat niet vervelend als je de flipflops wat langer aan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i love waering flip flops in summers...these look so pretty..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ziet er super leuk uit! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, geweldig! Volgens mij blijven ze hierdoor ook nog drijven, ondanks dat de meeste flip flops blijven drijven. :') Vrolijke boel! Yeap, ik draag altijd flip flops, omdat ik andere slippers niet kan dragen. :') Juh, ik ben zo'n raarkind.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha geweldig, echt super origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, wat een grappig idee! Zelf zou ik daar nooit aan gedacht hebben! Ik draag zelf geen flipflops... mijn voeten zijn heel smal en de meesten schop ik zo uit, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, amazing! I never wear flip flops but I would have done this to mines if I've had a pair :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. what a brilliant idea, these are so freaking cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf idee!
    Het ziet er echt leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That is a super cute and good idea! I have a pair like that with the thin straps that cut into my feet when I wear them too long. I wonder if the balloons would add a layer of protection. And cuteness!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!