1 april 2013

Layering: Art de Lautrec 59 & Fogan 23

Ik hou van glitter lakjes. Sommige vinden dat je glitters alleen moet dragen voor feestelijke gelegenheden. Maar ik niet, het kan gewoon elke dag...

 I love glitter polishes. Some find that you only need to wear glitter for festive occasions. But I do not, you can wear them every day ...



Fogan 23 heeft een roze basis met multi colored glitters erin, die een beetje holografisch zijn. Het aanbrengen gaat gemakkelijk maar het drogen gaat niet zo snel.

Fogan 23 has a pink base with multi colored, a bit holographic glitter in it. The application is easy but it doesn't dry  fast.

Art de Lautrec 59
1 laagje/coat Fogan 23


Prijs/cost: 99 cents 15 ml
Shop: Fogan.nl 


Draag jij vaak glitter nagellak?

Do you often  wear glitter nail polish?

xox Shannara xox 


83 opmerkingen:

  1. art de leutrec's bottle seems like a woman :)and love these colors together..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty!!! Lekker barbie kleurtje. Zelf gebruik ik weinig glitternagellak omdat ik het een hel vind om het er weer af te halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I agree that gltter can be worn every day. I love glitter ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, het lijken net snoepjes, je nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You have so pretty nails Shannara. i am jealous ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh wauw, wat een mooie felle roze kleur! En die combinatie is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love glitter too and can wear it on all days....nice polish..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ongelooflijk gaaf..! :-) Ik vind roze en glitters en/of flakies zo mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg mooi!! ik draag vaak glitter het is alleen zo gedoe om weer af te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie combinatie, enkel jammer dat deze niet zo snel droogt...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw, cheapppp! Jammer dat ze dan niet snel drogen, want de combinatie is incredible.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik herken het ook, als ik nagellak op heb zet ik meestal wel glitter op.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een perfecte glitterroze combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aww, both polishes are gorgeous <3 Love the rich pink base colour and the glitter one is so lovely! Beautiful nails you have!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie laagjes. Mooi baskskleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lieve kleurtjes! Vooral de glitter vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuke combi! Ik heb die van Fogan ook en vind ze echt super schatig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pretty combo. I don't often wear glitter polish.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I like both I think is a great colour to wear by itself or layered with the glitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie roze lak van art de lautrec xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie combi....ja ik draag vaak glitters...Waarom...elke dag is een feestje..gr.....Sizzle1963

    BeantwoordenVerwijderen
  22. beautiful! :) i love glitters but dont wear them often, i dont like taking them off. lol

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!