12 september 2011

Ebay haarclip en -pins.



Hoi hoi,

Ik ben helemaal verslaafd aan shoppen op ebay.
Zoveel leuks is er te kopen voor vaak weinig geld.
En natuurlijk lekker makkelijk om vanuit je luie zetel
te snuffelen in al die webshops.
Ik zal beginnen met mijn aankoopje die
ik vorige week heb ontvangen.
Hele mooie haarclip en -pins.


PINK & BLACK SWAROVSKI CRYSTAL TULIP FLOWER HAIR STICK PIN


Material : Swarovski Crystals, Rhinestones
Color : Pink & Black
Size of Stick : 12cm (4.68") Total Length
Size of Ornament : 6.5cm (2.53") Wide x 5.5cm (2.14") Long


Eerst zat ik een beetje te twijfelen om ze te kopen.
Dacht gaat dit wel blijven zitten in mijn haar?
Maar ze blijven dus zeer goed zitten
en ben super blij dat ik ze besteld heb.
Want ze zijn echt heel mooi !




Ze kosten 3,64 per stuk en ik heb ze bij deze verkoper gekocht
De verzending was gratis.



Colorful Vintage Retro Antique Crystal Peacock Hairpin


Materials: Alloy&Rhinestone
Size: 9 X 3.6 cm


Is een mooie haarclip, met vele kleurtjes.
In de vorm van een pauw.
Ook hier ben ik weer heel blij mee
want hij blijft mooi zitten in mijn haar.
Hij lijkt op de foto van ebay wel groter
dan dat hij werkeljk is.
Maar ben er eigenlijk blij om,
de maat is voor mij perfect.



Deze kost maar 1,45 en ik heb ze bij deze verkoper gekocht http://stores.ebay.nl/hkbuystore
Ook hier was de verzending gratis.



Bedankt voor het langs komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!