18 september 2011

Ringen.


Hoi hoi,

Ik hou ook van grote "nep" ringen.
Ik noem het nep ringen omdat deze
niet van zilver of goud gemaakt zijn.
Ze zijn lekker groot en vallen dus op.
Ik koop ze zo wat overal,
en wacht nog in spanning op enkele exemplaren
die ik op ebay heb gekocht.




Dit is een grote zilverkleurige ring met
roze, rood en paars erin.
Ik heb hem nog niet lang gelden gekocht,
en ik heb echt geen flauw idee meer waar.




Deze ring kocht ik bij Kijkshop en koste iets van 13 euro,
maar ik heb hem met 75 % korting gekocht.
Is een zilverkleurige ring met
een ovale grote groene steen.
Een van mijn favoriete ringen.




Ik weet niet van wat voor materiaal deze ring
gemaakt is, ik krijg er in iedergeval
geen groene vinger van, hahaha.
Steentjes in verschillende kleuren en groten,
deze vind ik ook erg mooi.
Ik kocht hem bij C&A in Duitsland.




Deze ring lijkt een beetje op de vorige,
maar is eigenlijk toch weer heel anders.
Ik kocht deze voor ongeveer 7 euro bij
Bijou Brigitte hier in de stad.




Deze ring heeft een grote bling bling factor.
Material : alloy & Rhinestone crystal &Crystal glass
Weight: Approx. 18 grams
size: (Approx.) 31x22x10mm
Deze heb ik gewonnen op ebay bij volgende verkoper.




Deze zag ik toevallig een keer bij Zeeman.
Voor 0,99 cent wilde ik wel eens
testen of ik een groene vinger zou krijgen.
Niet dus...




Deze ring met donkere oranje steentjes
heb ik zeker al een jaar of 5.
En ziet er nog altijd even mooi uit.
Ik heb hem ooit ergens in België
gekocht.





Ook deze kocht ik op ebay.

Gewonnen bij volgende verkoper.



Draag jij ook van deze ringen?


Bedankt voor het langs komen...

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!