1 oktober 2011

Essie Sexy Divide Swatch


Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie weer graag een essie lakje laten zien.


Sexy Divide is afkomstig uit de 2008
wintercollectie van Essie.

Ik was aangenaam verrast door dit lakje.
Het is een donker purper met een
mooie heldere violet en paarse shimmer erin.


Het is echt een heel gaaf kleurtje,
ik was er gelijk verliefd op.
Het lakt super gemakkelijk,
 dekt in 2 lagen en droogt goed.
Het glanst erg mooi.
Hier op de foto's heb ik geen topcoat gebruikt.



Ik ben heel tevreden over mijn Essie aankoop,
het is een lakje dat ik zeker vaker zal gebruiken.




Bedankt voor het langs komen...

1 opmerking:

  1. Een hele mooie kleur <3!!!!

    Zijn je nagels van jezelf zo lang =O?? Want mij lukt dat niet denk ik =P! Alhoewel ik heb nu een glazen nagelvijl die ervoor zorgt dat mijn nagel niet scheurt dus wie weet krijg ik het ook ooit zo =]! Maar wel leuk =P!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!