21 oktober 2011

Cats & Dogs.



Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie laten kennis
maken met mijn schatjes.
Hier enkele foto's...




Dit is tijger, onze kater.
Ik weet niet waarom maar ineens vind hij het nodig
om voor het raam tussen de Halloween spullen
te gaan liggen.
Daar ligt hij anders nooit.
Hij zal zichzelf goed in het decor vinden passen,
denk ik ...lol.



Dit is Lita, die heeft net haar haren
gekamt door eens goed met haar hoofd
in de kussens te wroeten.



Dit is Lita enkele jaren geleden.
Ongepland zwanger en
ineens moeder van 5 puppy's.



Een week oud.



Etenstijd.
Natuurlijk kon ik al deze puppy's
niet houden.
Eén voor één verlieten ze het nest.
En telkens liet ik een traantje.



Eén puppy besloten we te houden.
En we noemde haar Zina.



Wat een schatje, he?!?



Zina nu, nog steeds een schatje.



Er is maar 1 ding wat soms niet zo leuk is aan Zina.
Ze kan verschrikkelijk hard snurken, hahaha.




Dit is de papa van Zina.
Zelf nog een pup en al vader van 5 puppies.
Hij woont nog in België .


Bedankt voor het langskomen
en tot volgende keer...


3 opmerkingen:

  1. Die tweede foto van Zina, lijkt net een schaapje :P Maar ik vind haar en d'r vader echt schattig uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel Dhini

    Het is toch echt een hondje hoor LimitedAddictionNails :P
    En de vader zit er schattig uit maar dat was hij helemaal niet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!