29 december 2011

Giveaway! Closed + Winnaar.


Hoi hoi,

Vandaag is een weer eens tijd voor een
kleine giveaway.
Deze keer NIET internationaal, maar alleen
voor mijn Nederlandse lezers.


Wat kan je winnen, deze ketting.
Ik heb er zelf ook eentje en wil ook
iemand van jullie er blij meemaken.





Wat moet je doen?

- Deze blog volgen op bloglovin.
- Deze post liken op bloglovin.


Vergeet niet, als je meedoet om
je email adres achter te laten
of door te sturen naar

Deze giveaway eindigd op
6 januari 2012.

xox Shannara xox




De winaar!



9 opmerkingen:

  1. Ik doe niet mee, wel een leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie ketting, ik doe zeker mee! Ik volg je op Bloglovin en ik heb deze post geliked (ik was de 4e liker).
    Ik stuur mijn e-mail adres naar je door.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi! Ik hou van sleuteltjes dus ik doe zeker mee :D Ik volg je met bloglovin en heb het aritkel geliked ♥ mijn emailadres is: charile@hotmail.nl
    'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk!

    ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked!

    mijn email adres is joycfashion@hotmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh what a cute giveaway! Good luck to your dutch followers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige ketting en super lief dat je hem weg geeft. Ik draag heel eerlijk gezegd eigenlijk nooit kettingen dus ik gun hem aan iemand die dat wel graag doet. Ik heb je winactie wel geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie ketting, ik doe mee! Ik volg via bloglovin en heb je post geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave ketting, die zou ik wel willen winnen! mijn email is zarahcari@hotmail.com heb je ook geliked op bloglovin en gefollowd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!