8 augustus 2012

Franken nail polish: No name!


Het was al weer een hele tijd geleden dat ik zelf nog eens een nagellakje had gemaakt. Dus vorige week heb ik nog eens een poging gewaagd.

=====

It is a long time ago that I had made a polish.  
So last week I gave it an other try.




Ik mengde wat transpirate nagellak met oranje oogschaduw.
Daarna deed ik er nog wat zwarte nagellak en duochrome glitters bij.

=====

I mixed some clear polish with orange eyeshadow.
Than I added some black nail polish and duochrome glitters. 



Dit zijn 2 laagjes en geen top coat. 

=====

This is 2 layers and no top coat.




Do you like it? 


Thanks for stopping by!

xox Shannara xox




24 opmerkingen:

  1. It's gorgeous, somehow reminds me of W7 Metallic Jupiter - only a little lighter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur, het lijkt wel alsof je topcoat hebt aangebracht! It's so bright and shiny, I LIKE!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous franken! You did a great job here!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. looks great, well done, you should do it more often :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is gorgeous! It looks like a polish you would buy at the store rather than a franken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, jij bent ook lekker bezig ;) lekker he afleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi geworden! Wat leuk dat je deze kleur zelf hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!