9 augustus 2012

Gynics Nail Lacquers.


Gynics. ken jij dit merk? Ik eerlijk gezegd niet. 
Maar toen ik ze op de markt zag staan kon ik er niet aan weerstaan.

=====

Gynics, do you know this brand? I honestly don't.
But when I saw them at the market I could not resist.




Ik ben dus gaan zoeken op internet en kwam er achter dat dit een merk is dat in nagelstudio's word gebruikt. Goede kwaliteit dus. 
 De lakjes hebben blijkbaar wel namen, 
maar ik kan op de flesjes niets terug vinden.

=====

 So I look on the internet and found out that this is a brand 
that is used in nail studios. So good quality.
 The polishes have apparently names, but I can't find any on the bottles.











Ik heb deze lakjes op de markt gekocht voor maar 2 euro.
Ik zag dat er op internet een groothandel is die ze verkoopt,
ik weet alleen niet of je er als particulier een kleine bestelling kan
doen. Daar zijn de lakjes wel duurder dan op de markt. 

===== 

I bought these polishes at the market for only 2 euro.
I saw on the Internet
that there is a wholesaler that sells them,
but I do not know if you can order there if you are not a professional.  
They are more expensive than on the market.



Thank you for stopping by!

xox shannara xox 

41 opmerkingen:

  1. I haven't ever seen this brand. The first one is white glitter,isn't it? Very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's not white, its a light taupe with silver glitters :)

      Verwijderen
  2. Als er bij mij zo`n marktkraam zou staan dan kwam ik elke week op de markt hihi.

    Zien er mooi uit zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omg.! ik ben verliefd op die lakjes.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow i love these! they look amazing together too

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurtjes! Ze zien er wel een beetje ruw uit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, is omdat de plaatjes zo groot zijn :)

      Verwijderen
    2. Oh fijn! Ik zal voortaan op de markt mijn ogen goed aan t werk zetten. ;-)

      Verwijderen
    3. hihihi, hopelijk heb je ook zo'n mannetje op de markt :)

      Verwijderen
  6. erg mooie kleuren. ook erg goedkoop, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken het merk niet, maar het ziet er goed uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze zien er echt supermooi uit! Alleen zullen ze zo te zien wel een beetje 'gritty' aanvoelen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!