1 augustus 2012

Nail Art: Trip to Paris.

Hi there, 

Het is weer een prachtige dag! Vandaag heb ik een simpele nail art voor jullie.
Ik heb geprobeerd om zelf water decals te maken en dit is het resultaat...


=====


It's a wonderful day! Today I have a simple nail art for you.
I tried to make my own water decals and this is the result...





Dit zijn 2 laagjes Konad Pastel Pink. Ik heb water decals gemaakt van de kant en de Eiffeltoren.  Aan de onder- en zijkant van de Eiffeltoren heb ik wat Nubar Black Polka Dot aangebracht. Afgewerkt met een top coat. 

=====

This is 2 layer of  Konad Pastel Pink. I made some decals of the lace and the Eiffel tower.  Around the  Eiffel tower I added some Nubar Black Polka Dot.
Finished of with a top coat. 






I hope you liked it :-)




xox Shannara xox 



45 opmerkingen:

  1. Haha, "Vandaag heb ik een simpele nail art voor jullie", ik doe het je anders niet na hoor :P x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks very pretty =).

    I have Paris inspiration on my to do list. Now I think I'll come up with that kind of manicure even sooner =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer prachtig uit, de basislak vind ik ook super mooi. Het geeft een heel mooi nostalgisch/romantisch effect met het kant en de Eiffeltorentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een lakje dat ik gratis bij een bestelling heb gekregen, heb het eindelijk maar eens een keer opgedaan...lol

      Verwijderen
  4. Less is more! Past perfect bij deze nail art! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adding the Nubar was a great detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG I love your nails and your design's they are all amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kantenrandje erin is toch wel echt een eyecatcher! ^^ Leuk om de Eiffeltoren te zien on tha nails. :D Gorgeous like always.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow dat is zo mooi! Zou er graag eens een how-to filmpje van zien want lijkt me echt niet makkelijk :)
    Nathalie
    Ps: misschien lijkt het je wel leuk om aan onze giveaway mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. absolutely beautiful!! seriously amazing

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er prachtig uit! Heel erg leuk bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit ook geweldig! :-)
    essence heeft trouwens een nieuwe imageplate uit met de Eifeltoren erop (voor het geval je het niet wist ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf ik had tijdje terug ook parijs nagels met eiffeltoren decal. Toch wel leuk zelf maken toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!