24 september 2012

Challenge #1: Fishtail braid nail


Samen met 8 andere meiden begin ik vandaag aan de 10 weeks of Nail Art Challenge.
De uitdaging van deze week is "Fishtail braid nail".

*****

Together with 8 other girls I start today the 10 weeks of Nail Art Challenge.
Today's challenge is "Fishtail braid nail".





Gebruikt / Used

  • Orly Dazzle.
  • Safari black.
  • China Glaze Traffic Jam. 
  • Nubar Silver Velt.
  • Top & base coat.



Ik heb de techniek maar op 1 nagel toegepast omdat ik dat persoonlijk mooier vind.Op mijn andere nagels heb ik 2 laagjes  China Glaze Traffic Jam aangebracht en 1 laagje Nubar Silver Velt.Terwijl  Nubar Silver Velt nog nat was ben ik er met een sponsje overheen gegaan om de glitter zachter te maken.

*****

I have applied the technique on one nail  because I personally like it more.
On my other nails I have 2 coats China Glaze Traffic Jam  and 1 coat Nubar Silver Velt.While Nubar Silver Velt was still wet, I went over it with a sponge to soften the glitter.





Dit lijkt moeilijker dan het is, maar het is wel moeilijk om uit te leggen. Daarom heb ik een filmpje van Missjenfabulous toegevoegd.

*****

This seems harder than it is, but it is difficult to explain. Therefore I added a video of Missjenfabulous.




Thank you for stopping by and have a nice day!

xox Shannara xox 


68 opmerkingen:

  1. These look great - I am itching to try it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw bij jou is het heel mooi gelukt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You did a beautiful braid, it's fun to do :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk. Ik vind de fishtailbraid nailart echt kunstig. Mag ik meedoen met de 10 weeks challenge! Deze is tenminste haalbaar voor mij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van mij wel hoor! moet je ff contact op nemen met Judith, het onderste linkje in de post :)

      Verwijderen
    2. Thanks! Ik heb haar gemaild. ;)

      Verwijderen
  5. Wauw, wat netjes gedaan zeg!
    Ik vind hem echt heel gaaf geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! and I like the Traffic Jam...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful Shannara!! So neat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great color combo, the challenge looks nice, can't wait to see the rest of it :D
    p.s. now i know what vrije keuze means ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you verry much, nice that you now what it means :)

      Verwijderen
  9. These look great. I like the colours you used :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, moet zeker eeuwen geduurd hebben om al de laagjes te laten drogen! :o

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee gelukkig niet, ik heb lakjes gebruikt die snel drogen :)

      Verwijderen
  11. Ik vind het een super leuk idee dat jullie hier allemaal aan mee doen :) Zelf vind ik deze braid het mooiste omdat hij heel strak is gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind die van jou mooier dan die van het filmpje (a)
    echt goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er erg mooi uit, mooie kleuren heb je ook gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!