19 september 2012

Essie: Trophy Wife


Trophy Wife is een lakje dat ik een tijdje geleden heb gekocht met een kadobon van Etos die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Het maakt deel uit van de Dive Bar collectie. 

=====

 Trophy Wife is a polish that I bought a while ago with a gift certificate from Etos that I had received for my birthday. It is part of the Dive Bar collection.




We weten allemaal wel dat de kwaliteit van de Essie lakken gewoon goed is.
Trophy Wife dus ook. Het is een hele mooie teal. Hij lakt fijn en droogt goed.  
Ik heb 2 laagjes aangebracht. Op mijn tips heb ik dit lakje van Claire's gesponsd. Heeft geen naam geen nummer, heel erg vervelend. Afgewerkt met een top coat.

=====

We all know that the quality of Essie lacquers is good.
So is Trophy Wife. It is a beautiful teal. Application is easy and it dries well.
I applied 2 coats. On my tips I sponged
with this polish from Claire's. No name... no number, very annoying. Finished with a top coat.







Thank you for stopping by and heve a great day!


xox Shannara xox 


 

43 opmerkingen:

  1. im not so sure if i love or hate it although i do love how teal goes well w everything so maybe it depends on the outfit for me whether i'd like that. i usually go for lighter teals.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love how the flakie topper brings out the blue))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi lakje! Heb er vaak mee in mijn handen gestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig lakje! Leuk ook met die flakies, maakt het geheel net iets spannender..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er leuk uit!! :D Perfect voor de herfst eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi lakje en leuk gedaan met die topcoat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love Trophy Wife - and the glitter you added to it makes it even more beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I hate when polishes don't have names! I love the blue shine it gives over Trophy Wife, though! Very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful!! Trophy Wife is one of my favorite Teals!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is beatiful! Too bad the glitter doesn't have a name...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is absolutely gorgeous!! Love it with the glitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan met het sponzen van de glitters op de tips. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a pretty polish :) I think I need to pick this one up :) I have looked at it every time Ive been to a store where they sell Essie but Ive never picked it up for some reason.. I really think I need to do it next time :)
    Just found your blog btw... really love it :)
    Subscribed through GFC and Bloglovin :)
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I like the final result! Though I love the teal Essie on itself too) But together with the anonymous polish it looks even brighter!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kleuren combi.. het brengt me in kerststemming.. ik zie dennebomen voor me.. oh denneboom.. oh denneboom wat zijn je takken wonderschoon ;-) sorry moest er ff uit hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!