3 december 2012

Extra challenge: Christmas Caviar Nail art

In deze extra week is het de bedoeling om 1 van de challenges opnieuw te maken. Ik heb gekozen voor week 7, de caviar nails. Sommige van de meiden hadden zout gebruikt i.p.v micro beads, dus dat wilde ik ook eens proberen.


In this extra week it is the intention to re-make one of the challenges. I chose for week 7, the caviar nails. Some of the girls had used salt instead of microbeads, so I wanted to try it.



Het zout doet me denken aan sneeuw daarom heb ik er een Kerst nail art van gemaakt met een sneeuwman. De basis kleur is L'oreal 601 en de sneeuwman is een water decal.

 The salt reminds me of snow so I made a Christmas nail art ​​with a snowman. The base color is L'oreal 601 and the snowman is a water decal.



Thank you for stopping by and have a great week!

xox Shannara xox



   

56 opmerkingen:

  1. This is so cute! The salt really does give the appearance of snow on the nails!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig om zout te gebruiken. Het geeft wel echt een sneeuw effect haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Haha ik deed ook week 7 opnieuw omdat ik juist de micro beads wilde uitproberen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat leuk! Ik moet nog steeds het zout eens proberen. Maar eerst moeten mijn nagels weer eens groeien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik heb het een keer met gekleurd zand gedaan, werkt ook goed! Maak jij je decals trouwens zelf? Zo ja, waar koop je je papier?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja doe ik ook wel eens. Heb dat van mij van Ebay, maar poppenhuis.nl heeft het ook

      Verwijderen
  6. The salt really gives a great snow effect, well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great idea. Like tiny ice cubes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat leuk gedaan, het lijkt inderdaad net sneeuw! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an idea! It does really look like snow.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great idea, never heard of that and it really turns out well :) Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappig idee! Het resultaat is leuk geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. awesome! did you apply any top coat?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SALT?!?! that is so awesome! its looks just like snow!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk gedaan (alweer, haha) x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. How cool! I love how it really looks like snow!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow, this looks really like your snowman stuck in the snow, amazing *.*

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi! Kon ik maar zo mooi nail art maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf effect!
    Ik wil dat ook snel uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, geeft echt een gaaf effect! Ik zag ook dat ze het met suiker deden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lijkt mij maar een plakboeltje en zout is niet zo grof, dus suiker ga ik toch niet proberen hihihi

      Verwijderen
  20. Dit vind ik echt 1 van je leukste nail arts tot nu toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. salt! why i didnt think of that! lol genius! looks like real snow. very pretty mani!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha this is ingenious, and so adorable.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit heb ik ook altijd eens willen proberen en het ziet er uit zoals ik het in mijn hoofd had voorgesteld.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!