11 december 2012

Fun Christmas nails

Vandaag weer een Kerst nail art, ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden. 


Today again a Christmas nail art, I hope you guys still like it.










Lak je nagels wit en breng met een groen lakje diagonale lijnen aan. Ik heb een lakje van Da gebruikt, 002. Daarna breng je stipjes aan met een tandenstoker of dotting tool. Laat drogen en breng de water decals aan.
Werk af met een top coat.


Paint your nails white en draw diagonal green stripes. I used a polish from Da, 002. Than you ad some dotes with a toothpick or dotting tool. Let it dry and put your water decals in place. Finish with a top coat.



Thank you for stopping by and have a nice day!

xox Shannara xox 


48 opmerkingen:

  1. It's super Christmas-sy, lovely and fun too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heel leuk! Mooi gedaan met die achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute manicure!!I love it!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Ik wou dat ik dit zo goed kon als jij! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gewoon proberen, heb ik ook gedaan en gaat dan steeds beter :)

      Verwijderen
  5. Fun and cute! I love the little happy reindeer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, gaaf!

    Ik volg jou ook!
    Liefs, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, super mooi! Ik kijk elke keer met mijn mond open, wat kan je het goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige waterdecals!
    De nail-art is erg leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zulke geweldige waterdecals! Ziet er echt perfect uit, wauw :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh, this is so cute *.*
    i see it's snowing here ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You have the most beautiful nail arts :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!