11 maart 2013

Neon Trends 2013

Neonkleuren waren vorig jaar al een trend. Deze lente en zomer zet deze trend zich verder.  Modeontwerpers maken gretig gebruik van knallende kleuren. Kleding, make up, nagellak, schoenen, accessoires, allemaal in vrolijke kleuren. 

 Neon Colors were last year, a trend. This spring and summer, this trend will continue. Fashion designers make eagerly use of bright colors. Clothing, makeup, nail polish, shoes, accessories, all in bright colors.





Hou jij van neon kleuren?

Do you like neon colors?

xox Shannara xox 



Enter my giveaway

36 opmerkingen:

  1. Ik houd van neon, draag at the moment ook een felroze blazah! :') Oké, niet echt neon, maar wel fel. Neonnagellak, me like. Of een neonlipstick, hot stuff.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij zijn de neon kleuren een gepasseerd station ;-) als kind van de '80's werd ik hier destijds mee doodgegooid en vond ik het toen hartstikke leuk maar ben ik er nu eigenlijk wel klaar mee ;-) sommige weer tot leven gewekte trends (of gestoken in een nieuw jasje) vind ik wel leuk maar neon is daar in ieder geval niet een van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van NEON! Kleding, nagellak, tassen, make-up, sieraden. i love it all haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I lvoe neon colors! In accessories/nail polish even more than in clothes)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like this trend! I wouldn't necessarily wear neon-colored clothes, but I would accessorize with it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neonroze vind ik echt een geweldige kleur! Vooral als nagellak, lekker opvallend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neon is niet helemaal mijn 'ding'...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love neons - and look forward to the new collections!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. i have always loved neons! my closet is all stocked up with bright clothes and accessories!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the whole neon trend on nails - but no so much in clothing. I own a few pieces of neon clothing/accessories, but I feel I'm a bit too old to be rocking full neon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The China Glaze Neon jellies are what I am most looking forward to for Summer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het geweldig :D Ben wel van plan om voor de zomer wat neon kleding, sieraden en nagellak te shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind het super vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het leuk voor jonge meiden...leuk om te zien..maar met mijn 50jaar vind ik het iets te..misschien mijn nagels?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben niet echt een grote fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh i really need more neons on my stash...dont have very many but they are so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!