10 maart 2013

Easter Bunny nails


Al zeker 2 jaar heb ik stoffen konijntjes in mijn la liggen. Eindelijk heb ik ze een keer gebruikt.

 At least 2 years I have fabric bunnies in my desk drawer. Finally I have used them.







Gebruikt/Used

> NYC Lexington Yellow
> Safari White
> Paris Memories 254
> Very Berry
> Dotting tool
> Stoffen konijntjes/Fabric bunnies
 > Base & top coat



Heb jij al ooit stoffen figuurtjes gebruikt?

Have you ever used fabric shapes?


xox Shannara xox



Enter my giveaway




60 opmerkingen:

  1. Die heb ik nog niet gezien. Deze zijn wel erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i love the glittery pink and the nail art.

    Reminder: the I ♥ Makeup giveaway is still on!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee nog nooit gebruikt! Ziet er leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. awww dit ziet er lief uit! Echt een super cute nailart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief..! Ik vind het een hele mooie nail art! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig! Heel leuk gedaan!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Samen met mijn beste vriendin ben ik een renblog begonnen: www.chicksrunningonkicks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is super cool, Shannara. I would not have known the bunnies are fabric. it looks like you did a great job of free-handing them. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. it's so cute! Like spring on your nails!))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are so cute! I just love those little bunnies!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. cute! love this little bunnies!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!