19 september 2011

China Glaze: It's Alive


Hoi hoi,

Als grote fan van Halloween, moest ook ik natuurlijk
een passend lakje aanschaffen.
Uit de Haunting Collectie van China Glase heb
ik 2 lakjes gekozen.
Het eerste is It's Alive.



Het lakje heeft een hele donker groene ondertoon.
Daarin zitten 2 maten van glitter,
die goud/mosgroen zijn.




Het lakje dekt in 2 lagen
en is binnen enkele minuten droog.


Het is niet hoogglanzend.
Je kan er natuurlijk altijd een topcoat overheen doen.
Hier zijn het dus 2 laagjes zonder topcoat.





Bedankt voor het langs komen...

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3006019/nails-and-stuff?claim=4hgzf54jf3r">Follow my blog with Bloglovin</a>

4 opmerkingen:

  1. Ik zit echt zo erg te twijfelen of ik deze nou wel of niet ga bestellen! Ik vind de kleur niks, maar het is natuurlijk wel leuk om het te hebben :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had ook zo mij twijfels toen ik het flesje zag, maar als je hem op hebt is hij toch wel mooi hoor. Ik zou geen lakje kopen om het te hebben, dan kan je beter wat kopen wat je echt leuk vind. Maar dat is mijn mening natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur! En wat kan je mooi lakken.
    Super leuke site!
    With lots of Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!