19 september 2011

Kruidvat: Body Fruit


Hoi hoi,

Vorige week kocht ik deze 2 producten
uit de Body Fruit lijn van kruidvat.
Ik had eerder de handzeep gekocht en vond
die zo heerlijk ruiken, dat ik deze 2 kleurrijke tubes
ook wel eens wilde testen.

1 Ding staat vast, ze ruiken heerlijk.
Je waant je gelijk in een tropisch paradijs.


Cranberry & Pomegranate body scrub vind ik heerlijk.
Het is een grove lichaamsscrub met een verrukkelijke
geur. Jammer dat er geen geur PC bestaat hahaha



Je brengt hem aan op een vochtige huid
en met een draaiende beweging
scrub je je huid.
Dode huidcellen worden hierdoor verwijderd.
Na het afspoelen voeld je huid babyzacht aan.
Heerlijk!




Ik ben helemaal gek van coco's geurtjes,
de Coconut & Shea Butter shower cream
past dus helemaal in mijn straatje.
En hij ruikt echt lekker!



Hij schuimt niet hard en
 voeld heerlijk zacht aan op je huid.

Ik vind deze 2 produten echte aanraaders.
En zal ze zelf zeker opnieuw kopen.



Er zijn nog enkele andere produkten van deze lijn,
 body butter en  body lotion.
En het geurtje Mango & Papaya.

Shower gels  1,99
Body lotions 2,29
Body butters 2,49
Body scrubs 2,89


Bedankt voor het langs komen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!