15 september 2011

Color Club Beyond The Mistletoe...holiday collection 2011

Hoi hoi,

Uit de  Color Club Beyond The Mistletoe
...holiday collection 2011
zaten er 2 lakjes in mijn pakje van Nailpolish Fashion.
Het was ook de eerste keer dat ik iets van het merk Color Club kocht.




De roze heet Candy Cane en de groene Holiday Splendor.
Ja ik zeg groen, want in werkelijkheid is hij groener
en niet de kleur zoals op de foto.



Candy Cane is een mooie roze glitter.
Je ziet zilvere, lichte en donkere roze glittertjes. 
Hij laat zich vrij makkelijk aanbrengen en verwijderen.
2 Laagjes zijn wel nodig.
Op de foto is geen topcoat gebruikt.



Holiday Splendor is dan weer een ander verhaal.
De kleur is super mooi. Je ziet er groene, blauwe
en gouden glittertjes in.
Het aanbrengen gaat niet zo makkelijk,
daar het lakje erg stroperig is.
Verwijderen gaat dan weer wel goed.
De dekking is ook heel goed, hij dekt in 1 keer.
Hier heb ik toch 2 laagjes aangebracht en
geen topcoat .

Al bij al ben ik zeer tevreden over deze lakjes.






Bedankt voor het langs komen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!