15 september 2011

Color Club Backstage Pass Collectie



Hoi hoi,

Uit deze collectie heb ik me 2 lakjes aan geschaft.
Waarvan eentje voor mij een grote teleurstelling is.
En ik dan ook "mijn miskoop van de maand" noem.






Backstage Pass

Toen ik het flesje uitpakte was ik al gelijk teleurgesteld.
Het lijkt wel een potje vol gepropt met grote glitters.




Ik dacht misschien is hij toch wel leuk op mijn nagels.
Niet dus, ten eerste moet je al alle moeite van de wereld doen
om de glitters uit het potje te krijgen.
Dan moet je ze echt gaan verdelen over je nagel,
maar veel kans krijg je daar niet toe
want het lakje word heel snel stroperig.


middenvinger 2 lagen, pink 1 laag


Ik vind de glitters veel te groot.
En hij droogt dan ook nog eens slecht.
Dus voor mij is dit de "miskoop van de maand".
Ik vrees dat dit lakje enkel om af te stoffen,
van de plank gaat komen.



Whish upon a Rock-Star.

Hier kreeg ik het ook niet gelijk warm van,
toen ik het flesje zag.
Maar toen ik er mee ging lakken,
zag ik dat er wel leuke dingen mee mogelijk zijn.




Er zitten verschillende groten van glitter in.
In allerlei kleurtjes. Hij lakt vrij goed en de droogtijd
is ook goed.


ringvinger 1 laag, wijsvinger 2 lagen




Bedankt voor het langs komen...





5 opmerkingen:

  1. Ik vind het nochtans niet zo slecht staan die grote glitters xp
    Maar ik vind vooral het laatste lakje prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jlovebeauty, het is ook vooral
    omdat het absoluut niet fijn lakt
    dat ik me een beetje veel aan erger hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze eigenlijk beide wel erg mooi! Aparte lakjes, maar als ze niet fijn lakken is het inderdaad ook niets. Toch vind ik het wel iets hebben, denk dat je ook wel van die grote en grove glitters moet houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja misschien moet ik er wel leren van houden en de grote glitter nog maar een kans geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem eigenlijk best wel mooi! Jammer dat hij niet goed droogt, ik denk niet dat ik hem ga kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!