27 maart 2013

OMG, look at her! Beauty fails.

Ik denk niet dat we ons nog een leven zonder internet en sociale media kunnen voorstellen. Vele maken er dan ook gretig gebruik van om zichzelf aan de wereld te laten zien. Vaak mooi, maar vaak ook minder fraai...

I don't think we can imagine a life without the Internet and social media. Many are keen to use it  and show themselves to the world. Often beautiful, but often less attractive ...





Vandaag de categorie minder fraai en dat is dan nog zacht uitgedrukt. 
 
Today the category less attractive and that is putting it mildly.


Fake tan is in, maar dit lijkt meer op de Oempa Loempa look. Je weet wel, die kleine mannetjes met het oranje gezicht van Sjaakie en de chocolade fabriek.

Fake tan is in, but this seems more like the Oompa Loompa look. You know, those little guys with the orange face from Charlie and the chocolate factory.


Een hippe oma is leuk, maar ik ben blij dat dit de mijne niet is.

A hip granny is fun, but I'm glad she's not mine.


Goed verzorgen, zodat het flink kan groeien!

Take good care, so it can grow!


Nieuwste manier om je extensions te gebruiken.

 New way to use your extensions.


Stop gewoon een ring van een douchegordijn in je neus.

 Just put a ring of a shower curtain in your nose.


Zwarte liner om je lippen schijnt een trend te zijn in Mexico. Ik vind het een no no. 

Black liner to your lips seems to be a trend in Mexico. I think it's a no no.


Het tegenovergestelde van de Oempa Loempa look, de zombie look.

 The opposite of the Oompa Loompa look, the zombie look.


 Hier heb ik geen woorden voor.

Here I have no words.



Wat vind je van deze dames?

 What do you think of these ladies?


xox Shannara xox


67 opmerkingen:

  1. Wauw, ik zou in ieder geval nooit zo op straat (willen) lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha enjoyed the post Shannara. There are some trends which cant be followed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mijn god, is dit echt!? En dan ben ik wel eens bang dat er stippeltjes mascara boven m'n oog zitten ofzo, WHO CARESSS, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG, wat doen sommige vrouwen zichzelf aan...?! Die Oempa Loempa's: geweldig!! Oh, en die zwarte omlijnde lippen. Hoe fout is dat?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOL! It reminds me of the first time I tried a self tanning cream when I was young! And I ended up with orange hands and face. Lol! Next time I tried a different brand on my legs, and couldn't wear a skirt for some time that summer...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jezus :-O Er zitten echt een paar epic fails tussen ja :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja van mij zou er zo geen foto op internet verschijnen

      Verwijderen
  7. OMGoshh!! dit kan toch niet! hebben die mensen geen familie of vrienden die er iets van zeggen? :O

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, echt heel leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my goodness, wat een griezels , haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahah grappig om te zien!
    Dat mensen zo over straat durven...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb in ieder geval weer even goed kunnen lachen! Ik vind die getekende dunne wenkbrauwstreepjes trouwens net zo fail als die zwarte liner om de lippen! Helaas zie ik teveel meiden lopen met dat soort wenkbrauwen! Krijg er altijd zo'n gevoel bij van: een man scheert z'n snor toch ook niet om hem vervolgens te tekenen? Waarom zou je dan je wenkbrauwen zoveel leed aandoen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha ha enjoyed reading your post..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had ook iemand in mijn klas met een zwarte lipliner. Het ergste was nog, dat ze het goed kon hebben. :') Heerlijke fails, zeer vermakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. the saddest part of this is the fact that those poor girls think that that monstrosity looks pretty :(
    more fun for us ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh nooooo...that last picture is the worst i think lol Don't forget, there is still time to enter my giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lachen deze foto's he... Ik zie ze op facebook ook regelmatig voorbij komen. Wat denken die mensen nou...?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whahaa hoe krijg je het gevonden! Mijn hemel wat doen die mensen zichzelf aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze mensen zien er niet bepaald goed uit, maar is het nodig om ze zo voor schut te zetten? Ze doen het zelf voor een deel, maar het hoeft ook weer niet zo uitvergroot te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet niet, mss ben je wel met het verkeerde been uit bed gestapt :P

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!