26 maart 2013

Catrice I'm Dynamite

I'm Dynamite komt  uit het vernieuwde assortiment van Catrice. Op het eerste zicht lijkt het gewoon een glitter lakje, maar ik vind hem best wel apart.

I'm Dynamite comes from the new range of Catrice. At first sight it seems just an other glitter polish, but I find it quite interesting.






 I'm Dynamite bestaat uit kleine en grote hexagons. En het zijn de grote die er voor mij speciaal uitzie. Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, maar ze doen me aan geribbelde chips denken. De kleur is staal blauw en soms lijkt het zelfs paars. Het aan brengen gaat gemakkelijk en de droogtijd is goed. Dit is 1 laagje over een roze lakje van Star.

I'm Dynamite consists of small and large hexagons. And the large ones look special to me. I'm not sure how to describe it, but they remind me of ridged potato chips. The color is steel blue and sometimes it seems even purple. It's easy to apply and the drying time is good. This is 1 coat over a pink polish from Star




Wat vind je van deze glitter nagellak?

 What do you think of this glitter nail polish? 


xox Shannara xox


Go to Bloglovin

80 opmerkingen:

  1. Really really Lovely!! Your macro is crazy awesome.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome :-) Deze gaat binnenkort mijn stash verwelkomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous glitter! I wish I could get my hands on Catrices!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW glitter! Heel mooie topcoat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It is very beautiful and it goes so well with that pink :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die lak ziet er heel mooi uit! Het staat echt mooi met dir roos/oranje nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like that mix of smaller and larger pieces...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit, ik vind de verschillende groottes mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It is special! I love the combo over the peach.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nice, can wait for new catrice goodies to come here :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! ziet er goed uit. Leuke combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It's nice--it reminds me of a Lippmann polish.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I absolutely Loved it <3

    I have colobar glitter polish in gold but this one seems to lil different and beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik heb hem ook, vera camilla zij dat ze hem niet fijn vond maar ik vind hem geweldig!!!
    (sorry als ik ging spammen, maar dan kan je misschien zelf het artikel lezen!)
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eigenlijk boeit het me weinig wat zij er van vind, ik vind hem ook fijn ;D

      Verwijderen
  15. Leuke topcoat, maar ik mag geen nagellak meer van mijzelf haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeel erg vet!! Catrice is zo'n geweldig merk:)

    meanttoattend.blogpsot.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk, ik houd van dat soort glitters :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende topper, maar de basecoat die je eronder hebt is ook gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige topcoat! Mooie combo ook. Lijkt me alleen wel een hell of a job om het eraf te krijgen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor gebruik nog steeds de peel off base van essence

      Verwijderen
  20. Ik had hem ook in mijn handen maar heb hem toch terug gezet. Als ik de swatches zo zie ben ik er stiekem toch wel blij mee.. Vind hem niet heel erg speciaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. had er nog geen met ribbel chips glitter, dus voor mij is ie wel apart hahaha

      Verwijderen
  21. ik vind m heel mooi! ook heel mooi in combi met dat lakje eronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een mooie topcoat en wat heb jij een super mooie nagels!
    Love it<3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, heel mooi. Zou zelf waarschijnlijk wel meer laagjes doen, maar echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!