22 september 2011

Essie Wild Thing Swatch




Hoi hoi,

Eigenlijk was ik helemaal geen Essie fan.
Als ik in webshops ging kijken,
was ik al snel uitgekeken.
Het ene pasteltintjes na het andere,
wel eens leuk maar zoveel vond ik maar niets.



Vorige week ben ik er dan toch maar eens goed voor gaan zitten.
En snuffelde rond in mijn favoriete lakjes webshop op ebay.

enchantedbeautyspot

En heb toen 5 bovenstaande lakjes besteld.




Maandag werd mijn pakje al geleverd en ik moet zeggen,
Ik was aangenaam verrast. Ik vind de kleuren geweldig!

Het eerste lakje is Wild Thing. Echt super.
Mooie rode kleur met holo glitters in.





De kwaliteit is ook heel goed te noemen. Het smeert lekker,
droogt goed...wat wil je nog meer?





Hier zijn 2 lagen aangebracht en
 ik heb geen topcoat gebruikt.
Dit lakje krijgt van mij een dikke 10.
Mijn mening over Essie is dus helemaal veranderd.





Ik heb de andere 4 lakjes ook geswatshed,
dus die zullen ook nog de revue passeren.




Bedankt voor het langs komen...




2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!