12 september 2011

Ebay Nail art stickers en water decals


Hoi hoi,

Op ebay kan je ook heel voordelig
stickertjes en water decals kopen.


Ik heb hier bloemen stickertjes en water decals.
En leuke Halloween stickertjes.




De bloemen stickertjes heb ik bij deze verkoper gekocht
Er zitten 50 velletjes in een doosje.
Kosten 5,98 + 1,09 verzendkosten.


De water decals kocht ik ook bij
Zijn 10 pakjes voor 2,19 + 1,09 verzendkosten.
Maar omdat ik ook de stickertjes bij hem kocht
kwamen deze verzendkosten te vervallen.


De Halloween stickertjes kocht ik bij
10 pakjes 3D stikkers voor 3,64
en de verzending was gratis.



Bedankt voor het langs komen...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!