20 september 2011

Rimmel London 400 Scarlet.


Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie laten kennis maken met
Rimmel London 400 Scarlet.
Rimmel is niet echt 1 van mijn favoriete nagellakmerken.
Niet omdat ze slecht zijn, maar omdat ik de kleuren
meestal maar saai vind.

Ik heb dan ook maar een stuk op 5
Rimmel lakjes in mijn stash.
Wat ik wel fijn vind aan Rimmel zijn de borsteltjes.
Ze zijn breed en plat en vind dat wel fijn lakken.




Scarlet is een roze lakje met hele fijne roze en zilveren
glitter erin. Het lak heel gemakkelijk en droogt goed.
Wel is het lakje sheer, hier op de foto's
zijn 2 laagjes aangebracht.
Dat mogen er best 3 zijn voor een mooie resultaat.






Bedankt voor het langs komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!