29 september 2011

Shoplog 29/9/2011

 

Hoi meiden,

Was het geen heerlijke dag vandaag?
Ik heb er in ieder geval met volle
teugen van genoten.

We zijn lekker gaan shoppen hier in de stad.
En heb aardig weer wat koopjes gescoord.

Eerst naar de markt. Daar vind je altijd
wel wat leuks voor weinig geld.


Orly Pink Brilliiance 2 euro.
Love my nails In the mood 1 euro.


Leuke ketting 1 euro.


En ook deze leuke oorbelletjes waren maar 1 euro.


Na de markt gingen we wat
rondsnuffelen in de shops.



Bij Etos kocht ik deze 2 lakjes MNY.
143A en 142A
Samen voor 5 euro.







Bij City Bag kocht ik deze tas
van Enrico Benetti voor 10 euro.



Kruidvat slaan we natuurlijk niet over.
Daar kocht ik deze 3 Rimmel lajes voor 7 euro.


819 Green with envy.

610 Pompous.

385 Hot list.







Dit setje vond ik so sweet dat ik er niet aan kon weerstaan.
Er zit ook nog een make up tasje bij.
Koste 6,99 bij Kijkshop.


Ook deze armbanden kocht ik bij Kijkshop.
Kosten normaal 22 euro ik heb 5,50 betaald.



Ik wilde al een tijdje een poncho kopen.
Dat heb ik vandaag dus gedaan bij C&A.
Alle tops 25% korting.
Ik betaalde nog iets van een 11 euro.





Het was vandaag heropening bij schoenenreus,
op alles 20% korting.
Daar heb ik deze zwarte laarzen gekocht.


Verder had ik nog een palletje van Essence; Sun Club,
wit Kohl potlood van Catrice,
leuk horloge voor mijn vriend.
2 Topjes, een leuke baret en een brede riem.
Hier heb ik geen foto's meer van genomen,
was te moe.
Moe geshopt lol.









Bedankt voor het langs komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!