25 oktober 2011

Nail Art: Orly Galaxy Girl


Hallo Allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nail art.
Ik was begonnen met de bedoeling om
wat voor Halloween te maken.
Maar het is iets heel anders geworden :D ...


Wat heb ik gebruikt:

* Orly Galaxy Girl.
* Essence 04 crack met zilver.
* P2 Pearl crackling violet fusion.
* Zwart lakje.
* fijn nail art penseel.
* bloemetjes.
* Topcoat.



1. Lak alle nagels met Galaxy Gril.

2. Lak schuin de helft van de nagels
met zilveren crackle.

3. Ga met de P2 crackel over de zilvere.
Hierdoor ontstaan grotere cracks.

4. Neem het fijne penseel en vul de cracks op met zwart,
trek er een paar helemaal door naar
de andere kant van de nagel.

5. Met het penseel teken je de scheiding tussen de
crackles en galaxy girl.

6. Zo ontstaan er enkele kruisingen, daarop
breng je de bloemetjes aan.

7. Afwerken met topcoat.



Bedankt voor het langskomen
en nog een fijne dag...



15 opmerkingen:

  1. mooie nagels!
    @reactie tag: Vreemd, als ik ernaar luister hoor ik geen gekraak en mijn vriendin hoorde ook niks, maar toch bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur paars zeg, en wat een lange nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, Hopelijk is het bij de volgende filmpjes beter, in ieder geval bedankt voor het melden!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk!

    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Blog Award :)
    http://limitedaddictionnails.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thxxxxxx

    Dankjewel LimitedAddictionNails , sorry dat ik niet weet wat dat precies inhoud, is allemaal nog nieuw voor me, maar wel erg lief van je xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien je nagels er spannend uit, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous nail art!!! I love it!!

    allthatisgorgeous.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. & thanks for the comment.. this looks so great!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!