29 augustus 2012

Do you like them big or small?


Glitters zijn er in allerlei maten,kleuren en vormen. 
Holografische glitter, laser glitter....

=====

Glitters come in all sizes, colors and shapes.  
Holographic glitter, laser glitter ....





Wie mij volgt weet dat ik gek ben op glitter lakjes. Maar van wat voor glitters hou jij? Of misschien hou je wel helemaal niet van glitters.

=====

 Who follows me knows that I'm crazy about glitter polishes. But what kind of glitter do you like? Or perhaps you don't like glitter at all.



Beyu 330 is en grijs lakje met een turquoise shimmer en 
een hele kleine blauwe glitter. 
Dit zijn 3 laagjes en een topcoat.

=====

Beyu 330 is a gray polish with a turquoise shimmer 
and a tinny blue glitter.
This is 3 layers and a top coat.




  
W7 Cosmic Green heeft lime green en turquoise glitters. 
Dit is 1 laagje Cosmic Green over Teeez Free en een top coat.

=====

W7 Cosmic Green has lime green and turquoise glitters.
This is one layer of  Cosmic Green on top of  Teeez Free
and a top coat.



Van welke glitters hou jij? / Which glitters do you like?



Thank you for stopping by!

xox Shannara xox 




30 opmerkingen:

  1. Ik ben wel voor de fijne glittertjes, ik heb kleine nagels dus staat dit gewoon veel mooier en vaak vind ik de kleine glitters mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. misschien als je het op 1 nagel doet, dat het dan wel leuk is ;)

      Verwijderen
  2. Ik hou van beide! De W7 glitter lak heb ik trouwens ook, mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, super mooi! Ik vind de laatste soort het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik hou van glitters in alle maten, kleuren en vormen. Ik vind beide voorbeelden erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga voor de fijne glitters dat vind ik iets meer 'sophisticated' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love them both but BeYu 330 is my favorite among the two of them :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar kan je lakjes van W7 halen? :$
    Ik heb toevallig net een artikel geplaatst over een crackle van W7, maar die heb ik op de markt gekocht voor 1 euro.

    Die glitter van W7 is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de Op=op voordeelshop

      http://www.opisopvoordeelshop.nl/shoplocator.html hier kan je kijken of er eentje bij jou in de buurt ligt ;)

      Verwijderen
  8. They are so beautiful both of then, in this case I clearly prefer the W7 - but normally I mostly use glitters as effect under hand painted nail art...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. cosmic green is breath taking! simply stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I really love big glitter! And i'm dying to get my hands on the new W7 glitters XD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Big glitter! Otherwise I would prefer a shimmer or metallic. Of course clean up for big glitter is less fun

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, die bovenste kleur vind ik echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn alle 2 heel mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!