30 augustus 2012

Persbericht: Nieuwe producten Golden Rose


Golden Rose heeft weer een aantal nieuwe producten.




3 fantastische mascara’s

*Maxim eyes
*City Style
*Cat Walk

Mascara 11,95
 
TOP SELLERS, eyeliner in 3 nieuwe kleuren!
 
Een eyeliner met een volle kleuren pigmentatie en een zachte metallic effect over de oogleden
Style liner Metallic NO: 15, 16, 17


Eyeliner 8,95
 
Terracotta blush on NO: 09

Een gebakken blush dat tevens een diamanten glans geeft over de jukbeenderen.
Dit product bevat een hoge kleuren pigmentatie.
Leverbaar in 9 tinten. Voor iedere huidtypen

Blush 8,95

Deze producten kunnen besteld worden  bij beautygerelateerde salonhouders die Golden Rose verkopen of vanaf www.goldenshops.nl

14 opmerkingen:

  1. mooie producten hoor! Ik vind vooral de blush een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar de blush!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn vorige stage werkte met golden rose ook de verzorgingsproducten :-) de make-up vond ik ook hele goede kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb alleen maar lakjes en ben daar ook heel tevreden over :)

      Verwijderen
  4. hier zijn wel leuke producten bij, zeker de eyeliner is mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja iedereen heeft over blush, maar i vind de eyeliners net mooi :)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!