20 oktober 2012

DIY: Aspirin Mask


Een heel bekend masker is het aspirine masker. Het is goed tegen een vette huid, gaat puistjes tegen en je huid gaat stralen.


A very known mask is the aspirin mask. It is good for oily skin, goes against acne and your skin glows.






Neem 3 aspirines / Take 3 aspirins


Los  de aspirines op in een halve theelepel water


Solve the aspirins in half a teaspoon of water



Voeg 2 theelepels vloeibare honing toe en meng goed.


Add 2 teaspoons of honey and mix well.



Breng het masker aan op een gereinigde huid en laat het 15 minuten zitten.
Na 15 minuten maak je je handen nat en maakt draaiende bewegingen op je gezicht. Daarna spoel je af met lauw water. 
Het resultaat een super zachte huid en een mooie gloed. 

 
Apply the mask on a cleansed skin and let it sit for 15 minutes. After 15 minutes, get your hands wet and make rotating moves on your face. Then wash off with lukewarm water. The result is a super soft skin and a beautiful glow.


Ga jij dit masker eens proberen?  / Will you try this mask?


Xox Shannara xox  

37 opmerkingen:

  1. I have very dry skin, but I'll keep this trick in mind for others, thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I didn't know about aspirine as a mask ingredient :) I too have very dry skin, so I can't try it but it sounds great for those who have oily skins :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien dat ik het wel een keer ga proberen ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk masker! Deze ga ik zeker een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een simpel masker! Ik ga mijn huid hier eens lekker mee verwennen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk masker!
    Ik ga m zeker een keertje proberen!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog nooit van gehoord, maar ik hou van maskertjes dus deze gaan we zeker weten een keer proberen! (;l

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga deze toch nu ook wel eens proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit doe ik regelmatig, echt een heel fijn masker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het nog nooit gedaan, maar 'k ga het zeker een keer proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb het ook nog nooit gedaan, ik ga het wel een keer proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg handig.! ik kende het nog niet ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wist niet dat dit kan..wat leuk, handige blogpost
    Check mijn nieuwste blogpost: Beauty review en laat een reactie achter..

    Goed weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Werkt dit ook met paracetamol, of alleen echte asperine?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Apart maskertje! Ik ga hem zeker ook proberen ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit zou ik heel graag eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk masker! Ik gebruik vaak salicylzuur van Paula's Choice. De werkzame stof uit aspirine is familie van salicylzuur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!