18 oktober 2012

Favorite Fall outfits #1


Ik hou natuurlijk niet alleen van nagellak. Ik hou ook heel erg van mode. Vandaag laat ik zien wat ik mooi vind. Ben benieuwd wat jullie er van vinden...


I don't only love nail polish. I also love fashion. Today I'll show you what I like. I'm curious what you think of it ...





Fall outfit 2012 #2



Leopard long sleeve shirt, €6,11 / H&M , €37 / Mango jeans, €56 / AllSaints high heel shoes, €280 / ASOS zip bag, €74 / GUESS wide bracelet, €21 / Brady yellow gold jewelry, €18


Fall outfit 2012



Fall outfit 2012 #'4



Green top, €170 / Cardigan, €1,54 / rag & bone corduroy pants, €175 / Aperlai leather boots, €560 / MICHAEL Michael Kors leather handbag, €265 / NY, €46


Wat vind jij van mijn outfits? / Do you like my outfits?

xox Shannara xox 

27 opmerkingen:

  1. bij die eerste die trui is zo leuk !<3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja en die is spotgoedkoop, maar uitverkocht :(

      Verwijderen
  2. Toffe outfits! Ik hou van die wat opvallendere winterkleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook maakt de donkere dagen wat vrolijker :)

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Thxxx, zou ze wel in mijn kast willen hahaha

      Verwijderen
  4. Erg leuke outfits!
    Vooral de tas bij de tweede outfit vind ik erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele toffe collage!
    Cool gemaakt met leuke dingen!

    xoxo
    Join my giveaway now! 2 awesome shirts from a stylist from Paris!
    GIVE AWAY!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!