18 oktober 2012

Favorite Fall outfits #1


Ik hou natuurlijk niet alleen van nagellak. Ik hou ook heel erg van mode. Vandaag laat ik zien wat ik mooi vind. Ben benieuwd wat jullie er van vinden...


I don't only love nail polish. I also love fashion. Today I'll show you what I like. I'm curious what you think of it ...





Fall outfit 2012 #2



Leopard long sleeve shirt, €6,11 / H&M , €37 / Mango jeans, €56 / AllSaints high heel shoes, €280 / ASOS zip bag, €74 / GUESS wide bracelet, €21 / Brady yellow gold jewelry, €18


Fall outfit 2012



Fall outfit 2012 #'4



Green top, €170 / Cardigan, €1,54 / rag & bone corduroy pants, €175 / Aperlai leather boots, €560 / MICHAEL Michael Kors leather handbag, €265 / NY, €46


Wat vind jij van mijn outfits? / Do you like my outfits?

xox Shannara xox 

24 opmerkingen:

  1. bij die eerste die trui is zo leuk !<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe outfits! Ik hou van die wat opvallendere winterkleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke outfits!
    Vooral de tas bij de tweede outfit vind ik erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele toffe collage!
    Cool gemaakt met leuke dingen!

    xoxo
    Join my giveaway now! 2 awesome shirts from a stylist from Paris!
    GIVE AWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, volledig ook mijn stijl.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!