3 november 2012

Etos: Colour Adapt foundation

Een foundation vinden die precies bij je huidskleur past, is niet altijd eenvoudig. Met de nieuwe Etos Colour Adapt foundation heb je hem in huis! Deze licht dekkende foundation smelt samen met de persoonlijke teint van je huid, waardoor hij licht aanvoelt en tegelijkertijd je huid egaliseert. De beschermende SPF factor 15 houdt schadelijke UV-stralen tegen, zodat je huid mooi soepel en jong blijft. Breng het aan als basis na je dagcrème, voor een natuurlijke en gelijkmatige look. Met het handige pompje doseer je eenvoudig en hygiënisch de juiste hoeveelheid. 



 Perfecte kleurdekking


Foundation is voor veel vrouwen een belangrijke basis voor hun dagelijkse make-up. Voor een natuurlijk effect moet de foundation zo dicht mogelijk bij de kleur van de huid liggen. De Etos Colour Adapt foundation maakt dit gemakkelijk, de foundation past zich aan jouw unieke huidskleuraan én is verkrijgbaar in vier kleuren. Om jouw huidskleur precies te evenaren test je de foundation het beste in het daglicht en op je kaaklijn, dichtbij je hals.

Voor iedere dag

Voor dagelijks gebruik begin je met een hydraterende dagcrème, die aansluit bij jouw huidtype. Breng vervolgens een kleine hoeveelheid foundation aan met een kwast of een sponsje. Werk tot slot de plekjes op je gezicht bij die iets meer dekking kunnen gebruiken en sluit af met een beetje poeder. Zo blijft jouw huid de hele dag door mooi egaal. 




Actie:van 29 oktober tot en met 11 november is Etos Colour Adapt foundation verkrijgbaar met 25% korting, dus voor 4.49.


 Heb jij deze foundation al uitgetest?


xox Shannara xox



10 opmerkingen:

  1. Hij klinkt opzich wel fijn, maar ik gebruik eigenlijk altijd mijn MAC foundation, haha
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd, hij lijkt mij erg fijn maar heb nog nooit foundation geprobeerd van de Etos. Hij is erg goedkoop en ga hem zeker proberen, en bedankt voor je compliment jij hebt ook een hele mooie blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is best fijn joh! Natuurlijke dekking, droogt heel snel op en er zit SPF in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben persoonlijk meer dan de BB cream, maar hij klinkt heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne tips op jouw blog! Bedankt voor je berichtje op de mijne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed, ik ga zeker even een kijkje nemen in de winkels

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij klinkt wel handig. Maar ik heb nu een goede BB cream en foundation dus ik denk niet dat ik m ga halen ;D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!