7 januari 2012

Essense LE Circus Circus: Coton Candy.


Hi there,

Hopelijk hebben jullie een fijn weekend!
Vandaag een lakje dat jullie allemaal wel kennen.
Essense LE Circus Circus: Coton Candy.


I hope you have a nice weekend!
 Today a nail polish I think you all know.

Ik heb op de ringvinger 2 laagjes van het roze lakje aangebracht.
Op de andere vingers 1 laagje en 2 laagjes glitter.
Daarna heb ik op de ringvinger wat fimo bloemetjes,
parelmoer hartje en halve pareltjes aangebracht.
Afgewerkt met een topcoat.


On the ring finger I applied 2 layers of the pink.
On the other fingers 1 layer and 2 layers of glitter.
Then I applied  some fimo flowers,
pearl heart and half pearls on the ring finger.
Finished with a topcoat.





Thanks for stopping by...

xox Shannara xox




Essense LE Circus Circus: Coton Candy.


23 opmerkingen:

  1. Wauw het ziet er echt heel mooi uit! Ik heb de nagellak van essence ook en nog niet geprobeerd. Mijn zusje vond hem lelijk totdat ze dit zag...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer erg mooi uit!
    Vooral die bewerkte nagel vind ik erg mooi met die fimo bloemetjes :)

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thxxx guys!

    @superdivas leuk dat je zusje van gedacht veranderd is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the pink glitter and all of the decorations!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this is so prettY!!! love it!!!!!



    http://ilovemakeup68.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je nailarts zijn zo mooi! Leuk gedaan om één nagel met fimo bloemetjes te bekleden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij laat jij elk lakje er mooi uitzien. Dit is niet echt mijn kleur enzo maar toch als ik naar je foto's kijk word ik er helemaal hebberig van!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. no worries.. this looks amazing btw.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are so delightful!! :D Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love this!!! It's my favorite color ;0). That polish looks awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. SO girly and fun! I love it! Great design idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan! Ben ook telkens op zoek naar deze lakjes, maar ze waren bij onze Kruidvat meteen uitverkocht en ze zijn nog steeds niet bijgevuld!

    Jammer dat het forum ermee stopt he!

    Groetjes Dawn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thxxxx guys! :-)

    @Dawn ben ook wel in 10 winkels geweest en na een maand lagen ze hier eindelijk eens. Wat jammer van het forum, ik kan er nog steeds niet op.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!