27 september 2011

Shoplog 27/9/2011


Hoi hoi,

Het is weer even tijd voor een klein shoplogje.




Bij Hema kocht ik deze 2 lakjes.
Diamond nailpolish nr12   3 euro
Het groene lakje is nr09  2 euro




Ik was toe aan een nieuwe foundation.
Daarom ga ik deze Matt finish
van Etos eens uittesten. 3,99 euro.




Bij kruidvat kocht ik de body butter en
body lotion van Body Fruit.
Ik was zeer te spreken over
de shower crème en body scrub.
Daar alle produkten van deze lijn
deze week maar 1,50 zijn
wilde ik deze 2 ook wel eens proberen.
Ze ruiken in ieder geval weer overheerlijk.

Ook kocht ik een liquid eyeliner van essence.
Ik had ergens in een blog gelezen dat de applicator
veranderd was, ik weet jammer genoeg
niet meer welke blog.
Deze heeft dus ipv een penseeltje met haartjes
een fijn penseeltje dat lijkt op een sponsje.
En moet zeggen werkt wel fijn, zeker als je
geen echte vaste hand hebt.
Deze kost 2,29.

En als laatste een lipstick van essence
Nr42 FairyTale 1,99 euro.




Afgelopen vrijdag stond ik bij Action
in een hele lange wachtrij aan de kassa.
Mijn oog viel toen op een klein bakje
onderaan in het rek met ringen.
Ze waren niet allemaal leuk, maar 2 vond ik er wel leuk
van. Weet niet meer precies wat ze kosten,
was minder dan een euro.
Leuk voor bij mijn verzameling "nepringen"



Zo dat was het voor vandaag.





Bedankt voor het langs komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!