7 oktober 2011

Bad hair day???

Hey,

We hebben allemaal zo wel eens van die dagen,
dat we niet weten wat we met onze haren
moeten aanvangen...


Laten we het los hangen, vlechten, opsteken...???
Moet je net naar een feestje en wil je wat leuks
doen met je haar, maar wat?

Nu een tijdje geleden kwam ik toevallig de
filmpjes van Lilith Moon tegen
op youtube.
Zij laat zien dat het niet altijd zo moeilijk
hoeft te zijn om wat leuks met je haar
te doen.

Daarom leek het me een goed idee
om hier wat filmpjes van haar te plaatsen.

Enjoy.





























Bedankt voor het langskomen...

2 opmerkingen:

  1. Ik begin nog niet echt met dingen aan te kopen via internet, dus ook niet via ebay. Ik zou het wel heel graag willen hoor. Maar dan vrees ik dat mijn budget snel op zal zijn... Dus ik moet het met claires doen ;p

    En leuke filmpjes trouwens, ik volg haar al een tijdje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou snel op weet ik niet, als ik zie dat jij 5x zoveel betaald hebt dan ik op ebay.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!