17 november 2011

China Glaze: It's My Turn. (Holo, swatch)


Hoi hoi,

Vandaag heb ik weer eens een swatch voor
jullie en wel van China Glaze: It's My Turn.



Deze gouden holo is afkomstig uit de
China Glaze Kaleidoscope collection.


Het lakje laat zich erg makkelijk aanbrengen
en droogt echt super snel.


Ik heb hier 2 laagjes aangebracht.


Op deze foto's heb ik geen topcoat gebruikt.


Normaal ben ik niet zo'n fan van goudkleurige
lakjes. Maar deze vind ik echt wel super.



Bedankt voor het meekijken en
nog een fijne avond...


20 opmerkingen:

  1. Aaah jij hebt altijd zulke mooie nagellakkleurtjes! En je nagels zien er ook altijd perfect uit. Zo mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, weer een super mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Je kunt echt zulke mooie nagels lakken! Staat je prachtig

    Enjoy my Give-Away! Win $25 for the shop Vintage Point Vantag! My blog excist exactly one year!: http://veer-blog.blogspot.com/2011/11/first-anniversary-of-my-blog-one.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is super mooi en feestelijk! Echt gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So pretty! I have this one coming in the mail!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this looks so beautiful on your beautiful long perfect nails ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vroeg me af waar je in nederland lakjes van China Glaze kan kopen? Waar heb jij ze vandaan?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er zijn verschilde webshops waar je ze kan bestellen

    http://www.enchantra.eu/index.php/
    http://www.nailpolishfashion.nl/

    Maar ik bestel ze vaak in het buitenland en Ebay omdat ze daar goedkoper zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is wel heeeel gaaf ;). Bedankt voor je commentje. Je hebt hele mooie posts! Nice :)

    Liefs,

    Maria
    www.divinity-divinity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!