11 januari 2012

Shoplog: Catrice.


Hi there,

Vandaag een shoplogje van Catrice producten die ik 
 gekocht heb. Catrice gaat zijn assortiment
vernieuwen en daarom verdwijnen er een aantal
producten. Deze worden nu met 50% korting
verkocht bij kruidvat. Ik heb dus nog snel een paar dingetjes gekocht
die ik nog graag wilde voor ze voorgoed uit de rekken verdwijnen.


Today a of shoplog Catrice products.
 Catrice is going to renew its assortment
and therefore some products will be discontinued.
They are now 50% off,
sold by kruidvat. So I bought a few things
I still wanted before they disappear forever from the shelves.






One in a blue moon.


Knight rider is calling.


Metal dust.


Miss Piggy reloaded.
Am I blue or green?


LE Hidden World: Illiuminting base.


Thanks for stopping by!

xox Shannara xox



14 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes heb je gekocht :)
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke spulletjes heb je gekocht xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen! 50% korting is wel ideaal. Misschien ga ik er toch ook nog ff langs dit weekend. Moet ik toch nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur lakjes zijn dat he? Ik heb ze ook allebei...

    Maarre, het is Miss Piggy Reloaded, niet Miss Peggy... Hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good stuff! I'm glad I already swapped for that blue/green Catrice so I don't need to panic that it'll be gone. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke shoplog, Catrice is echt een fijn budget merk:D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice stuff! Zo vaak zien we geen make-up spulletjes! Ik was even bang dat meet me at coral island eruit zal gaan, maar het is een ander kleurtje. Mooie buit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!