23 december 2012

Easy last minute hair does



Je bent helemaal klaar voor de Kerst. Je hebt de perfecte outfit gevonden. Alles lijkt te kloppen je schoenen, tasje, make up, juwelen...maar wat doe je met je haar?


You're ready for Christmas. You've found the perfect outfit. Everything seems to fit your shoes, handbag, makeup, jewelry ... but what do you do with your hair?


 Ik heb wat gemakkelijke haar tutorials verzameld. 

 
I have collected some easy hair tutorials.




Have a great day!

xox Shannara xox 


 

36 opmerkingen:

  1. Hahaha die kat! Maar wel hele leuke tips, ik ga die eerste proberen en hopelijk lukt het wel met mijn haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha dat eerste plaatje, geweldig!
    Maar erg mooie haartutorials :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i'm trying to grow my hair out so i can do some fun hair styles like these!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. One of the advantages about having super short hair LOL - but I do love the cat and all the nice hair doo's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vaak lijkt het super simpel haha, ik ga morgen mijn carmen krulset uitproberen kijken of het mij lukt op krullen te maken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen allemaal! Ik zou echt eens een keer wat meer tijd moeten maken om zoiets uit te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great ideas but I love the first pic with the cat! I think I'm choosing that one for Christmas ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan dat zelf kan doen. Heel mooi allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah super inspiratie! Dankjewel! Zou je het misschien leuk vinden om elkaar te volgen?

    XOXO
    Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof, deze wil ik wel eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze allemaal geweldig, maar op één of andere manier zie ik er uiteindelijk uit als de eerste foto.... Van de kat. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe easy ze ook zo lijken ik eindig altijd met gewoon stijl haar. N 20 pogingen dnek ik altijd aaargh laat maar zitten hihi!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!