29 december 2012

Shoplog Kruidvat, Action, Kijkshop & Etos

Vandaag weer een shoplogje. Met onderandere enkele dingetjes uit de nieuwe Essence TE Snow Jam. 

Today a shoplog. Including some stuff from the new Essence TE Snow Jam.









Ik was verrast toen ik deze TE al zag staan, want dacht dat deze pas volgende maand verkrijgbaar zou zijn.  Ik kocht 3 lakjes, een lip balm  en een jumbo duo eyepencil. 

 I was surprised when I saw all these TE, because thought this wouldn't be available until next month. I bought 3 polishes, a lip balm and a jumbo duo Eyepencil.

>04 top of the ice-stream >01 goofy-blue >03 life is a freeride >
jumbo duo eyepencil 
02 petrol snow-queen > lip balm lilac is my style


Bij Action kocht ik deze Pressed Powder Foundation in de kleur nude en een Pressed Powder blush in de kleur Rosewood.

 At Action I bought this Pressed Powder Foundation in the color nude and Pressed Powder Blush in Rosewood color.


 Deze hanger is bekleed met fluweel en heb ik gekocht om kleine sjaaltjes aan op te hangen.

 This hanger is lined with velvet and I bought it to hang small scarves on.




Acrylic zeepdispenser

Acrylic soap dispenser 


Nagellak Remover pads en Roc shower cream 

 Nail Polish Remover Pads and Roc shower cream


Bij Etos kocht ik 2 lakjes van Miss Sporty uit de Metal Flip Collectie.

  At Etos I bought two  Miss Sporty polishes from the Metal Flip Collection.

> 2235 >2236


En als laatste kocht ik bij Kijkshop deze 2 armbanden.

And finally I bought these 2 bracelets at Kijkshop .



Thank you for watching and have a great weekend!


xox Shannara xox  

49 opmerkingen:

  1. What an awesome haul! I cant wait to see some swatches! And those Miss Sporty polishes looking gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke aankopen meid! Vooral die nagellakjes van Essence zijn echt heel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Ben erg benieuwd naar de foundation van MAX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww, I would love to have all 4 of the Snow jam polishes - and I love the rest you got too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en handige spulletjes heb je gekocht (:!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. look all those goodies, love it :D
    the polishes are nice, love the bracelets... love everything ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke shoplog! Bij ons ligt de Fantasia collectie nog in de schappen, jammer, want de lakken zien er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. those miss sporty polishes look good! I want to buy them, too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie aankopen! Ik heb de Snow Jam nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You have some good shopping there! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige aankopen! Ook van de Action haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke spulletjes heb je geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Those Miss Sporty polishes look very interesting and beautiful :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankopen! Ik had de snow Jam TE ook nog niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die miss sporty lakjes zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt leuk! Die Miss sporty nagellakjes zien er echt mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kocht ook de zeepdispenser en pads uit de Action. Ik vind die accessoires kleerhanger wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!