23 augustus 2012

Nail Art: Summer Flowers & tutorial (video)


Ik heb eindelijk eens een paar van mijn Safari nagellakjes gebruikt!
Ik moet zeggen ze bevallen me prima. Ze dekken erg goed en drogen snel.

=====

I finally used some of  my Safari nail polishes!
I must say , they are great
. They are easy to use and dry very quick.



Hoe je deze nagels maakt, kan je in het onderstaande filmpje zien.

=====

Wacht the video if you want to see how to make these nails.







I hope you liked it.
Thanks for stopping by!


xox Shannara xox 



32 opmerkingen:

  1. I never hear of Safari polishes before - but quick to dry and easy to apply sounds great LOL
    Very sweet mani!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Prachtig het ziet er heel lente-achtig uit!! Ik moet toch ook eens een nailart kwastje aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker doen, dan kan je nog veel meer maken :)

      Verwijderen
  3. Het ziet er veel moeilijker uit dan het daadwerkelijk is, super leuk design !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, prachtige nail-art weer!
    Erg leuk ook dat je er een tutorial bij hebt gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jammer genoeg he ik daar niet altijd tijd voor :)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!