24 augustus 2012

New Essence Special Effect Topper: Holo topping, please!


Er zijn weer een aantal nieuwe dingen in het assortiment van Essence.
Deze Special Effect Topper: Holo topping, please! is er eentje van.

=====

There are some new things in the assortment of Essence.
This Special Effect Topper: Holo topping, please! is one of them.



NYC  Prospect Park Pink & Holo topping, please!


 

1 Laagje Prospect Park Pink & 2 Holo topping, please! + top coat.

=====

1 layer of Prospect Park Pink & 2 Holo topping, please! + top coat.
 

 


Thank you for watching and have a great weekend!


xox Shannara xox 


 

28 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Ik heb hem vandaag gekocht, maar nog niet geswathed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Ik kwam erachter dat een hol lak van Glitter Gal (fuchsia) die ik heb ook lakjes kan holo-ficeren.. of hoe je dat ook noemt haha. Ik vind het wel een mooie term eigenlijk haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja kan met meerdere, red 3D van GG kan je het ook mee :)

      Verwijderen
  3. Ik heb hem deze week op mijn nagels gedragen incl een nailart. Supermooie lak

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It looks like the holo os farily strong, or at least medium...
    Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, pretty! Ik heb zoiets van Pupa, ook heel mooi en kan op zichzelf al gedragen worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like the essence topcoat kind has a holo shimmer to it.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, deze combinatie vind ik heel erg mooi! Ik denk dat ik beide lakjes ga halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This looks so gorgeous.. Absolutely stunning... <3 Love it damn.. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!